Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Hvis du gerne vil lære mere om og blive bedre til ITIL, som er en af de meste populære metoder inden for IT Service Management, kan du overveje at tage ITIL kurser hos Global Knowledge. Global Knowledge tilbyder en lang række ITIL kurser og certificeringer.

Du kan eksempelvis tage på ITIL 4 Foundation kurset, som er et godt sted at starte for dig, der gerne vil fortsætte videre i forløbet med viderebyggende ITIL kurser. På ITIL 4 Foundation kurset kan du tilpasse din læring, så det passer til lige præcis de arbejdsområder, som du gerne vil lære mere om, og som passer med de områder, der er relevante for din virksomhed.

Hvad er ITIL?

ITIL er en forkortelse for IT Infrastructure Library, og handler altså grundlæggende om IT Service Management. ITIL som koncept har rødder i Storbritannien, der tilbage i 1980’erne søgte at udvikle bedre alternativer til de dårlige IT services, som den daværende engelske regering brugte.

Det er denne tankegang om at udvikle mere effektive IT services, som er grundlaget for de ITIL kurser, du kan tage hos Global Knowledge. På disse kurser kommer til du bl.a. til at lære om det arbejde, som ITIL professionelle udfører.

Tag dine kurser hos en akkrediteret Axelos træningspartner

Når du tager dine ITIL kurser hos Global Knowledge, er du garanteret kurser i høj kvalitet. Global Knowledge er nemlig en anerkendt træningspartner hos Axelos. Axelos blev stiftet i 2013 i Storbritannien, og det er dem, som bl.a. står bag ITIL 4 samt en lang række best practices kvalifikationsordninger.

Denne anerkendelse og akkreditering bruger vi til at skabe endnu bedre oplevelser for vores kursister, så du kan højne dine færdigheder inden for IT Service Management, og så du i sidste ende kan bruge disse færdigheder til at generere noget værdi i den virksomhed, du arbejder i.